Jaarverslag Kledingcommissie 2017-2018
- De nieuwe kledingcommissie heeft dit jaar de voorraad beheersing op onedrive gezet, zodat de voorraden bij verkoop en aanvulling van de voorraad op alle plekken en direct bijgewerkt kan worden door iedereen van de kledingcommissie.
- Er is aan het begin van het seizoen een kledingmarkt gehouden, waarbij 2e handskleding geruild/verkocht kon worden en ook nieuwe kleding aangeschaft kon worden
- Er is nadat er een nieuw logo was voor ODO nieuwe ontwerpen gemaakt voor de wedstrijdshirts, de promotiepakken en de inloopshirts. Omdat dit lang heeft geduurd, was de voorraad pas bij het begin van het zaalseizoen op peil.
- Er zijn nieuwe ODO tassen aangeschaft en worden ter verkoop aangeboden. Er is een mogelijkheid ( tegen betaling ) de naam er op te laten bedrukken , bij REWI promotions
- De verouderde reserveshirts zijn vervangen voor nieuwe.
- De selectie heeft nieuwe wedstrijdshirts en inloop shirts en tassen ontvangen met het nieuwe logo
- De beantwoording van de mails aan de kledingcommissie is verbeterd.
- De trainers van 1,2, A1 en B1 en de verzorger hebben nieuwe kleding ontvangen.
- Er zijn polo’s aangeschaft voor het bar personeel, zodat we als vereniging op de zaterdagen een duidelijker uitstraling hebben naar de bezoekers. Het is hierdoor duidelijk wie er voor de kantine op dat moment verantwoordelijk zijn.
- De staf (begeleiding van de selectie) op zaterdag is ook uniform gekleed door een polo shirt en een sweater die ze hebben ontvangen.
- Door het in gebruik nemen van het nieuwe gebouw is de kledingvoorraad overzichtelijk en sneller toegankelijk.
- De nieuwe jeugdleden krijgen een blauwe sweater (“hoodie”) die bedrukt wordt met naam, waarop ook het ODO logo.
Samenstelling van de kledingcommissie:
Marian Vermaat
Tarja Vermeer